Ana Menü
DİNİN SORULARINIZ;

Ziyaretçi Defteri

EDİTÖR (Site Editörü) - 25.4.2013 00:00:00

Teşekkür ederiz efendim.Yazılarınız gerçekten çok etkileyici,Bizlerde umreci ailesi olarak Tüm emeği geçen herkese Şükranlarımızı arz ediyoruz.

Turgut EMRECİK (sarıçam/adana) - 23.4.2013 00:00:00

Esselamü aleyküm Allaha hamd , Rasülüne salat bütün kardeşlerime selam ederek duygularımı bir iki satır da olsa acizane şöyle dile getirmek istedim. 19 Nisan Cuma günü Zirai Donatım Fatih Camiinde bir Kutlu doğum proğramına katıldım bayan kardeşlerimiz cami avlusunda kermes çalışmaları yapıyor. Salavatlar ilahiler eşliğinde ... Cami Din görevlisi kısıtlı imkanlarla Cami cemaati ile bütünleşerek 1200 gül bir o kadar peygamberimizin hayatını anlatan kitabi cemaatine , çevre esnaflarına ve Hastahanelere giderek böyle kutlu günde böyle bir proğramı takdirle karşılıyorum. Cuma namazı önce bize bir sohbet verme Namaz sonrası dışarıda kısa bir konuşma ve dua imkanı verdiğinden dolayı Meslektaşıma çok teşekkür ediyor, emeği geçen herkesi tebrik ediyorum . Ellerinde kitaplarla peygamberimizi temsil eden güllerle gördüğüm insanlar beni çok duygulandırdı hatta bir hacı efendinin bu gül benim peygamberimin bana armağanıdır diyerek ağladığını görmem beni dahada duygulandırdı. Muhammed den Muhammed oldu hasıl , MUHAMMEDSİZ MUHABBETTEN NE HASIL DEDİĞİ GİBİ ŞAİRİN PROĞRAMDAN MAKSADIN HASIL OLDUĞUNA İNANIYORUM ŞEFAATEN NURU İLE ONURLANDIĞIMIZ KUTLU NEBİYE NURLU NEBİYE SALAT EDİYOR PEYGAMBER SEVDALILARIN SELAM EDİYORUM SELAM VE DUA İLE.............

Mehmet EMRECİK (Adana) - 25.3.2013 00:00:00

Rafet Abimizden Allah Razı olsun.Sizlerin teveccühü bizleri daha iyi hizmete götürecektir. Sizlerin Nezaketine Teşekkür ediyoruz.Allahın selamı,Rasülüne,Ashabına,Tüm müslümaların ve siz değerli umreci kardeşlerimizin üzerine olsun inşallah.Tekrar kutsal beldelerde buluşmayı yüce mevlam nasip eylesin...

Rafet ÖZTÜRK (NEVŞEHİR) - 22.3.2013 00:00:00

Ben Adana Kayseri Nevşehir kafilesi umrecisi olarak gözlemlerimde: Sayın Mehmet Emrecik hocamın gurubu için bütün gücü ile büyük gayret göstererek Mekke ve Medine de ki faaliyetlerini hayranlıkla izledim. Bazen bizimde gurubuna katılarak faaliyetlerinden ve tercübelerinden yararlandım. O bitmez tükenmez enerjisi ile gurubuna çok yararlı olduğuna inanıyor ve tebrik ediyorum. Allah emeğini boşa çıkarmaz inşallah. Sevgi ve saygılarımla.

harun derinyar taka0601 (ankara) - 9.5.2012 00:00:00

allahın rahmeti ve bereketi üzerinizde olur inşallah

yasemin sarıgül (adana) - 5.5.2011 00:00:00

hocam 23 günlük ümre vazifemizde feyiziyle coskusuyla sevinciyle üzüntsüyle dolu dolu anlar yasadım.. yuce rabbim tekrarını nasıp etsın gıtmeyenlerede en kısa surede o gorkemlı ve kutsal yerleri görmelrini nasip etsin insaallah... hocam sizede cok tesekkur ederım Allah razı olsun biz sizden cok memnun kaldık sız de bızden memnun kalmıssınızdır insaalah hakkınızı helal edın ...

erdi (ankara) - 24.3.2011 00:00:00

sitenizi yeni farkettim. hayırlı olsun.. çalışmalarınızda başarılar dileriz.. Lakin üzüldüğüm bir nokta var.. haber 7 gibi liberal veya solcuların sitesini reklam yapacağınıza www.diyanetahberler.com gibi teşkilatımızın sitesi var bunun neden son dakika ve haberlerine yer vermiyorsunuz

cennet çam (adana) - 28.2.2011 00:00:00

slm ben öğrenciniz cennet görünce bende slm edeyim dedim hocama nasılsınız hocam

umran demirel (isvicre den) - 21.2.2011 00:00:00

merabalar ben isvicre den umreye gitmek istiyorum ama istedigim bilgileri bulamadim ornegin fiyatlari tarihleri onlari ogrenmek istemistim tesekkurler

aksaray (slm ) - 16.2.2011 00:00:00

başarılar diler .Saygılar.Sunarım..Lütfen Reklam yapmayınız... Reklmamınızı web Sitemizde özel olarak isterseniz ücretsiz yayınlayalım ....Ama Burda Reklam olmaz Anlayışınız için Teşekkür ederim.

Sen de Yaz
E-Bülten
Foto Galeri

ÇANAKKALE GEZİSİ

ADANADAN ÇANAKKALEYE GEZİ DÜZENLENDİ.....

Çanakkale gezisine adana'dan Büyük ilgi gösterildi. Hacı BİRCAN İle Mehmet EMRECİK  Hocaların ortaklaşa Hareket ettiği gezi proğramına 47 Kişi katılarak 10.05.2011 salı Günü adana seyhan Kültür Merkezinden saat 08:50 Hareket edilerek aynı Gün saat 15:15'da Konyaya Ulaşıldı.Öğle Namazını Sultan Selim Camide kıldıktan sonra Mehmet EMRECİK Hoca Mevlana'nın 7 Ögüdünü okuyarak mevlana Hakkında kısa bilgi verdi. Ziyaretçilere..Ardından mevlana Müzesini Gezerek duygulu anlar yaşandı....Daha Sonra ikindi Namazını kılmak üzere Alattin tepe camisine gidildi. İkindi Namazını burada kıldıktan sonra aynı Gün saat 17:15 sıralarında konyadan Çanakkaleye Hareket edildi. 11.05.2011 çarşamba sabahı saat 06:15 de çanakkaleye varıldı Feribotla Bogazdan geçildi Sabah Kahvaltısını Boğaz manzaralı yerde yaptıktan sonra Rehberimiz Sayın Mehmet işcan 'la Çanakkale şehitliğini gezmeye başladık... Çok duygulu anlar yaşadık, zaman zaman gözlerden yaşlar boşandı.seyit onbaşının kahramanlığı anlatılırken  herkesin hüzünlendiği gözlerden belli oluyordu.Vay bee! ecdadımız bizler için ne fedakarlıkta bulunmuş, diye derin derin düşüncelere daldılar.Çanakkale gezi proğramı öğleden sonra saat 17:10 'de tamamlandı.

Birgün Çanakkalede otelde kalındı sabah kahvaltısından sonra 12.05.2011 perşembe günü saat 006:45 'de çanakkaleden Bursaya hareket edildi. saat 11:20 sıralarında Bursaya Varıldı.Bursa Emir Sultan ,yeşil Türbe ve diğer ziyaret yerleri gezildikten sonra öğle namazını bursa ulu camıde kıldıktan sonra rehberimiz ulucamii hakkında bilgi verdikten ,sonra Uludağa çıkmak uzere otobüse bindik puslu hava nedeniyle gezicilerden hastalanan olması nedeniyle çıkamadan geri dönmek zorunda kaldık saat 17:20 Cıvarlarında akşam yemeğini yedikten sonra akşam namazını yeşil camide kıldıktan sonra adanaya hareket ettik.

13.05.2011 cuma günü saat 009:20 sıralarında adanaya geldik.Geziden çok Memmun kalan gezicilerimiz Allah Tekrar gitmeyi nasip eylesin gitmeyenlerede nasip eylesin, Yüce Mevlamız temennisinde bulundular......Haber Mehmet EMRECİK

NAMAZ VAKİTLERİ
REKLAMLAR
RADYO

Üye Girişi
2015 KUTLU DOĞUM HAFTASI KARŞIYAKA O.Ç LİSESİ
Anket
Web Sitemizi Beğendiniz mi ?