ANAMENÜ

DİNİN SORULARINIZ;

NAMAZ VAKİTLERİ

ÇANAKKALE GEZİSİ

ADANADAN ÇANAKKALEYE GEZİ DÜZENLENDİ.....

Çanakkale gezisine adana'dan Büyük ilgi gösterildi. Hacı BİRCAN İle Mehmet EMRECİK  Hocaların ortaklaşa Hareket ettiği gezi proğramına 47 Kişi katılarak 10.05.2011 salı Günü adana seyhan Kültür Merkezinden saat 08:50 Hareket edilerek aynı Gün saat 15:15'da Konyaya Ulaşıldı.Öğle Namazını Sultan Selim Camide kıldıktan sonra Mehmet EMRECİK Hoca Mevlana'nın 7 Ögüdünü okuyarak mevlana Hakkında kısa bilgi verdi. Ziyaretçilere..Ardından mevlana Müzesini Gezerek duygulu anlar yaşandı....Daha Sonra ikindi Namazını kılmak üzere Alattin tepe camisine gidildi. İkindi Namazını burada kıldıktan sonra aynı Gün saat 17:15 sıralarında konyadan Çanakkaleye Hareket edildi. 11.05.2011 çarşamba sabahı saat 06:15 de çanakkaleye varıldı Feribotla Bogazdan geçildi Sabah Kahvaltısını Boğaz manzaralı yerde yaptıktan sonra Rehberimiz Sayın Mehmet işcan 'la Çanakkale şehitliğini gezmeye başladık... Çok duygulu anlar yaşadık, zaman zaman gözlerden yaşlar boşandı.seyit onbaşının kahramanlığı anlatılırken  herkesin hüzünlendiği gözlerden belli oluyordu.Vay bee! ecdadımız bizler için ne fedakarlıkta bulunmuş, diye derin derin düşüncelere daldılar.Çanakkale gezi proğramı öğleden sonra saat 17:10 'de tamamlandı.

Birgün Çanakkalede otelde kalındı sabah kahvaltısından sonra 12.05.2011 perşembe günü saat 006:45 'de çanakkaleden Bursaya hareket edildi. saat 11:20 sıralarında Bursaya Varıldı.Bursa Emir Sultan ,yeşil Türbe ve diğer ziyaret yerleri gezildikten sonra öğle namazını bursa ulu camıde kıldıktan sonra rehberimiz ulucamii hakkında bilgi verdikten ,sonra Uludağa çıkmak uzere otobüse bindik puslu hava nedeniyle gezicilerden hastalanan olması nedeniyle çıkamadan geri dönmek zorunda kaldık saat 17:20 Cıvarlarında akşam yemeğini yedikten sonra akşam namazını yeşil camide kıldıktan sonra adanaya hareket ettik.

13.05.2011 cuma günü saat 009:20 sıralarında adanaya geldik.Geziden çok Memmun kalan gezicilerimiz Allah Tekrar gitmeyi nasip eylesin gitmeyenlerede nasip eylesin, Yüce Mevlamız temennisinde bulundular......Haber Mehmet EMRECİK

14.5.2011 Tarihinde, Mehmet Emrecik (emrecik01) Tarafından Eklendi ve 809 Defa Okundu .

FOTOĞRAFLAR

YORUMLAR

Henüz Yorum Yazılmamış ..!

Yorum Yazabilmek İçin Üye Girişi Yapmalısınız ..!

ÜYE GİRİŞİ

HABERLER

Zirai Donatım fatih Camii Çocuklarla doldu taştı

Manavgat Camiye Koşup, Kur`anla Buluştu

Haber sitemiz açılmıştır.

Değerli Dostlar bu sitede yeni haberler yayınlayamıyoruz.Gündeme yeni giren haberler haberler01.com sitesinde yayınlanmaktadır.Merak ettiğiniz konular,güncel haberler vs. için tavsiye edilir Önemle duyurulur.www.haberler01.com

ARAMA

MESAJ PANOSU

habibe erbil - adana

Allahım! İmanın tadına erdikten sonra yeniden küfre saplanmaktan; Sen’in inayetinle hidayeti bulduktan sonra dalâlet çukurlarına yuvarlanmaktan; İslam’a intisapla şeref kazandıktan sonra onun dışında başka yollara düşüp alçalmaktan; izzetten sonra zillete dûçar kalmaktan ve hak ve ...hakîkati kabul ettikten sonra muradına muhalif tavır ve davranışlara girmekten Sana sığınıyorum...

Temizlik îmânın yarısıdır. «Elhamdülillâh» duâsı mîzânı, «Sübhânallâhi ve’l-hamdülillâh» sözleri ise, yer ile gökler arasını sevap ile doldurur. Namaz nûrdur; sadaka burhândır; sabır ziyâdır. Kur’ân, senin ya lehinde ya da aleyhinde delildir. Herkes sabahtan (pazara çıkar) nefsini satar; kimi onu âzâd, kimi de helâk e...der.” (Müslim, Tahâret 1; Tirmizî, Deavât 85/3517)

azime erbil - adana

ALLAH herkesi sevdigiyle.. Ezelden ecele, Ecelden kabire, Kabirden hazire, Hazirden cennete, Girmeyi nasip eylesin.....

habibe erbil - adana

Rabbim benim hakkımda, kincilerin şiddetli kinini sevgiye; zalimlerin çekemezliğini dostluğa; ..Yakınların düşmanlığını Dostluğa; Akrabaların geçimsizliğini İyiliğe; Hoş sohbete dayalı Arkadaşlıkları Gerçek dostluğa; Hakaret Ve hafife almaya dayalı Arkadaşlığı samimiyete; Sitemcilerin Acı veren korkularını Tatlı bir güvenceye çevir...

Ya Settâr! Sana karşı olan mahcubiyetim bana yeter. Başkasının önünde beni mahcup etme! Beni Sen kaldır ki, kimseler düşürmesin!

AZİME ERBİL - ADANA

Suya benzetiyorum Efendim seni; hani insan üç gün susuz kalsa yaşayamaz ya benim gönlüm de Seni anmadan yaşayamaz..Suya benzetiyorum ya RESULALLAH Seni;su olmadan temizlik olmaz,Senin nurun olmadan bu kalp kirlerinden arınmaz.Suya benzetiyo...rum ya HABİBALLAH Seni; ateşlerde yakmasın RABBİM suya hasret gönüllerimizi....amin.

habibe erbil - adana

HER GÜN KENDİSİNE ZİYARETE GELEN DERVİŞE ŞEYHİ DER Kİ HER GÜN BANA GELECEYİNE BİR GÜNDE KENDİNE GEL DER

AZİME ERBİL - adana

SÖZÜNÜN ERİ OLAN İÇİNDİR GÖNLÜMÜN EN YÜCE YERİ SÖZÜNÜN ERİ DEGİLSEN YOKTUR BU BEDENIN SAN AVERECEK DEĞERİ....

Mehmet EMRECİK - adanadan

çok değerli üyelerimiz sizlerin katkılarınızı bekliyoruz. bize desdek olmanızı istiyoruz. bu site hepimizin ... site yöneticisi Mehmet EMRECİK

Yusuf Macit - istanbul

Yeni siteniz hayırlı uğurlu olsun.

Mesajların Tamamı

Ziyaretçi Defteri

geçmişlerimize Hatim Okuyalım

ÖNE ÇIKAN HABERLER

2009 © Copyright  Adres: Sinanpaşa Mah Kışla Cad No:2/A Hiltonsa Karşısı Köylü Garajı Yanı YÜREĞİR ADANA
e-mail:   |   emrecikadana@hotmail.com    l
Telefon: 0322 3243781 -39  GSM: 0532 713 29 90 -0535 223 30 78 Her hakkı mahfuzdur.izinsiz alıntı yapılamaz.web dizayn: Mehmet EMRECİK